sage-100

Des de 1994 tenim l’experiència com a distribuïdors i implantadors de SAGE Linea 100 amb un percentatge del 100% d’èxit en totes les nostres implantacions.

Creix amb Sage 100, la solució senzilla, eficaç i competitiva.

Sage 100 és el primer ERP estàndard que integra totes les àrees de gestió de l’empresa.
Una solució de gestió integral, obtinguda des de l’experiència d’un líder que compta amb 35 anys treballant junt a la PYME, per créixer sense límits. Sage 100 s’ajusta a les necessitats particulars del seu negoci. Més de 600.000 usuaris a tot Europa avalen ja Sage 100 com l’ERP estàndard.

Gestió: Gestiona la cadena de subministres, fabricació serveis, compres i ventes.
Finances: Comptable-financer, analítica, pressupostària, la presentació d’impostos a Hisenda, les presentacions al registre mercantil, i immobilitzats.
Gestió Laboral: La nòmina i la gestió dels Recursos Humans.
Anàlisi del Negoci: Facilita una visió clau dels indicadors del seu negoci KPI’s.
Caixa Descentralitzada: Per la gestió de comerços i punts de venta.
e-commerce: El comerç electrònic, la botiga virtual i la publicitat a internet.
CRM: Per aconseguir una relació àgil i eficaç amb els clients.

El creixement amb sentit, back-office SAGE 100.
La millor imatge per a l’empresa front-office Sage 100.

Tots els processos organitzatius que configuren l’entramat del negoci i dónen forma al mateix, però amb els que el client no entra directament en contacte, estan perfectament gestionats per optimitzar la base de gestió. Essent conscients de la vital importància de la gestió del front-office per a la bona marxa del teu negoci, amb Sage 100 en pots incloure tots i cada un dels aspectes de la gestió front-office que entren en contacte directe amb el client.