La nostra empresa li garanteix un servei d’assistència tècnica, tant presencial a les seves instal·lacions, com a online a través de connecions remotes amb els seus PCs, que mitjançant tècniques preventives reduiran sensiblement els costos d’inoperativitat i reparació dels seus sistemes informàtics, sistemes avui en dia claus per al bon funcionament de la seva organització.

Ens avancem a les incidències que li poden sorgir mitjançant tècniques de prospecció que detecten els possibles errors i/o avaries abans que es produeixen per evitar de recórrer a reparacions urgents, per a les quals també estem preparats amb el nostre departament de suport de mateniment online remot.

– Assistència tècnica qualificada.
– Sistemes de prevenció d’errors.
– Suport remot urgent.
– Informes d’actualització.
– Informes d’actuació i propostes d’actualització.
– Servei d’avaluació de riscs.
– Seguiment d’incidències.

Disposem de programes de suport tècnic a distància, per optimitzar els seus sistemes, supervisar-los i aconseguir que obtinguin una millor assistència i més rapidesa en el moment de gestionar les possibles avaries que es puguin generar en els seus sistemes informàtics. La nostra capacitat de reacció i rapidesa en la resolució d’incidències és un dels nostres grans actius.

Li oferim el pla de manteniment mensual, al millor preu, que millor s’adeqüi als seus sistemes, necessitats i capacitat d’intervenció. Els plans inclouen: packs d’hores mensuals, descomptes per hores, desplaçaments.

HOTLINE telefònic de Dilluns a Dijous de 9:00 a 13:30 i de 15:00 a 18:30, Divendres de 9:00 a 15:00.

Prioritat màxima del departament de suport PASS, informe anual de categoria “S” dels seus sistemes informàtics.